У Коломийському навчально-науковому інституті відбулися «Мовознавчі перегони»

У Коломийському навчально-науковому інституті Карпатського національного університету імені Василя Стефаника відбулися «Мовознавчі перегони» – інтерактивний освітній захід, спрямований на підвищення мовної грамотності, розвиток культури мовлення та популяризацію української мови серед студентської й учнівської молоді.

Метою заходу стало не лише перевірити знання учасників, а й заохотити молодь до вдосконалення власного мовлення, критичного мислення, комунікативних навичок та креативності. Через ігрову форму змагання студенти й учні змогли закріпити вивчені мовні норми, розширити словниковий запас, навчитися працювати в команді та впевнено застосовувати знання з української мови в практичних ситуаціях.

Під час перегонів учасники змагалися у знанні орфографії, правильності мовлення, доборі лексичних засобів і вмінні творчо висловлювати думки. Атмосфера заходу була доброзичливою, але водночас змагальною – сповненою азарту, креативу та щирої любові до рідного слова.

У «Мовознавчих перегонах» взяли участь учнівська команда Коломийського ліцею “Коломийська гімназія імені Михайла Грушевського”, студентська команда спеціальності “Початкова освіта” та команда спеціальності “Середня освіта (Українська мова та література)” Коломийського інституту.

Ініціювала захід заступник директора інституту з виховної роботи, провідний фахівець Центру дослідження «Покутської трійці» Оксана Ковальчук. Організаторами заходу виступили Центр досліджень “Покутської трійці”, кафедра філології та кафедра педагогіки і психології Коломийського навчально-наукового інституту. 

Такі освітні ініціативи є важливою складовою формування мовної компетентності майбутніх педагогів, сприяють розвитку гуманітарного світогляду, виховують любов і повагу до українського слова, а також утверджують престиж української мови як державної.

Завдяки подібним заходам студенти не лише розширюють свої знання, а й навчаються застосовувати їх у навчально-професійній діяльності, що є важливим кроком у становленні сучасного вчителя-словесника та педагога нової генерації.