Викладач кафедри філології Галина Волощук та викладач кафедри педагогіки і психології Марія Чепіль взяли участь у навчальних тренінгах у рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних технологій викладання – MoPED», які тривали упродовж трьох днів на базі Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Навчання здійснювалося за результатами стажувань академічної групи проєкту в європейських університетах (Кіпрський університет, Університет Деусто, Краківська гірничо-металургійна академія).
У тренінгах взяли участь 80 викладачів з усіх факультетів та інститутів університету, на яких готують майбутніх фахівців спеціальностей 013 Початкова освіта та 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями).
Впродовж роботи тренінгів учасники прослухали такі теми:
- Методика дослідницького навчання (Inquiry Based Learning); Онлайн/віртуальні лабораторії та симуляції. Цифрові інструменти навчання (професор Олена Будник);
- Особливості створення та використання дослідницьких навчальних середовищ (Inquiry Learning Spaces). Перевернуте навчання» (Flipped Learning) у закладі вищої освіти (доцент Вікторія Гнєзділова);
- Ціннісні орієнтири модернізації сучасної вищої педагогічної освіти. Управління класом: «учитель – антрепренер» (доцент Оксана Джус);
- Критичне мислення як засіб протидії маніпуляцій і фейків. Техніки зворотнього зв’язку у процесі взаємодії викладача і студента (доцент Інна Червінська);
- Формувальне та сумативне оцінювання результатів навчання. Відкрита школа: вітчизняний і зарубіжний досвід (доцент Тетяна Близнюк).
Як зазначила керівник академічної групи проєкту університету професор Олена Будник, основна мета тренінгів полягала в тому, щоб ознайомити викладачів університету з кращими європейськими освітніми практиками викладання STEAM-предметів, досвідом використання інноваційних інструментів та методів навчання в закладах загальної середньої та вищої освіти, а також налагодити партнерську взаємодію в командній роботі. Варто зазначити, що учасники тренінгів виявили особливу активність та відповідальність щодо участі в спільних навчаннях, працювали в групах, презентували цікаві розроблені проєкти, отримали нові ідеї щодо реалізації інноваційних технологій в освітньому процесі з використанням цифрових інструментів навчання (QR-коди, Plickers, Kahoot, Mentimeter, ментальні карти та ін.), набули нових професійних умінь, обмінялися досвідом. Також учасники тренінгів отримали сертифікати про підвищення кваліфікації в обсязі 30 год та обговорили перспективи співпраці щодо створення в університеті освітньої екосистеми MoPED задля модернізації змісту вищої освіти в контексті вдосконалення професійної підготовки вчителів для Нової української школи з використанням інноваційних педагогічних технологій.